I din kundvagn:
Kundvagnen är tom
Dela denna sida på:
FacebookTwitterLinkedInGoogle BookmarksMyspaceTumblrRedditGoogle ReaderDiggDeliciousBlinkListStumbleUpon

Annonsering för Gerillaföretagare



Lägg varan i kundvagnen
Författare:
Krister Maxe
296 kr
Frakten kostar bara 39 kronor inom Sverige, hur många böcker du än beställer! Alla beställningar över 800 kronor skickas fraktfritt.

Läs vad andra tycker längre ner på sidan

Den här boken finns av ett enda skäl: Att dina annonspengar ska jobba hårt för ditt företag. Det här är Sveriges första och enda bok som avslöjar hemligheterna med annonser som verkligen säljer.

Investera i den och lär dig tricken som dina konkurrenter inte känner till.

En smygtitt på innehållet:


  • 13 hemligheter som gör din annons till en vinnare
  • 7 hemligheter som ger dig upp till 80 % billigare annonser
  • Varför folk svarar på annonser – 49 hemligheter dina konkurrenter inte vill att du ska veta om
  • Hur du skapar små annonser som ger dig nya kunder

  • 37 tips som får folk att läsa och svara på dina annonser
  • Hur du ska formge din annons och övertyga visuellt
  • 101 rubriker som är ”nästan” färdiga – fyll bara på med din produkt så är du klar
  • Hur du snabbare får bättre idéer till dina annonser

  • Bilder som säljer – 21 saker du ska tänka på när du väljer bilder
  • 25 sätt att få fler svar på dina annonser
  • Hur du väljer rätt tidning för dina annonser

  • 14 frågor som släpper lös dina annonsidéer
  • Gör du det här misstaget när du annonserar?
  • 12 hemligheter som sätter sprutt på skrivandet (glöm skrivkramp för alltid)
  • Repetition: När du ska köra en annons igen och när du dumpa den i papperskorgen

  • 3 misstag många gör som kostar skjortan
  • Vad du ska göra om din annons inte når dina mål
  • 14 sätt att förvandla en medioker text till supersäljande
  • Är det här den bästa annonsstrategin någonsin?

  • Hur du gör din annons oemotståndligt enkel att svara JA på
  • Varför det alltid finns två saker du måste sälja i en annons
  • Hur du plockar bort ”Nej tack” reaktionen hos läsaren
  • Hur du löser alla typer av problem på 12 minuter – unik metod

  • En checklista med 27 typer av annonser du kan använda
  • Idétorka? 11 tips som får dina idéer att flöda
  • Säljande idéer: Hemligheter som får dina kunder att spendera sina surt förvärvade och skattade pengar
  • 5 saker som avgör om du ska ha en lång eller kort text (du behöver aldrig mer fundera)
  • Checklistan som gör dina rubriker oemotståndliga

  • 21 saker du ska tänka på när du väljer bilder
  • 12 smarta formgivningstips som gör din annons får den uppmärksamhet den är värd
  • Hur du tjänar pengar med små annonser – sex hemligheter du inte ska missa
  • 25 sätt att få fler svar på dina annonser

Och mycket, mycket mer

OBS - Vi levererar snabbt - oftast har du din bok inom två dagar.




Boken är skriven av copywritern Krister Maxe som har lång erfarenhet av att skriva och utforma annonser, säljbrev, direktreklam och internetkampanjer åt både stora och små företag. Han har bland annat arbetat med företag som IKEA, Svenska Spel, SAS, Nordea, Glocalnet, Kodak, Hyresgästföreningen, BlueStep, Audi och många andra. Krister har också skrivit boken 100 sidor om att skriva säljbrev som träffar rakt i hjärtat .
Beställ antal:




Sveriges största tipsbrev om att starta eget - helt gratis att prenumerera på

I tipsbrevet Starta eget får du smarta tips och konkreta verktyg som hjälper dig att lyckas bättre med ditt företag.

Starta eget är Sveriges största tipsbrev om att starta eget med drygt 140 000 prenumeranter.

Det är helt gratis att prenumerera och du kan avsluta prenumerationen när som helst

EXTRA BONUS - som prenumerant är du med i månadsutlottningen av bokpaket med Starta-egetböcker från Bokförlaget Redaktionen.

Exempel på Sveriges största brev om att starta eget ser du här.

Fyll i din e-postadress i rutan:




Kom ihåg att alla uppgifter du lämnar till oss: namn, postadress och e-postadress - stannar i företaget. Din adress kommer inte att säljas, bytas eller delas med andra företag, organisa-tioner eller privatpersoner.