Den här webbplatsen använder cookies i vissa funktioner för att förbättra din upplevelse. Genom att använda webbplatsen accepterar du att cookies används. Du kan läsa mer om cookies här.
I din kundvagn:
Kundvagnen är tom

Artiklar

Vad är content marketing?


Content marketing, eller Innehållsmarknadsföring, handlar om att skapa innehåll som konkurrensmedel. När din konkurrent (som säljer samma saker som du) bara visar upp produkter så visar du samma produkter men tillför mervärden som artiklar, videor, smarta tips, filer, länkar osv som gör att ditt företag får en större auktoritet. Det handlar om att tänka på vilka kanaler (sajter, appar, sociala medier, nyhetsbrev etc)som passar kunderna bäst och hur man anpassar innehållet efter dem och hur kunderna tar innehållet till sig (från dator, mobil, i verkliga livet etc).

Jag vill bara säga en sak först:
Ditt innehåll, vad det än är ska ju till slut resultera i något – ett köp, en kontakt, att någon ger dig sin adress eller vad du vill. Ha alltid med det i tankarna när du gör ditt innehåll. Börja inte att skapa innehåll för innehållets skull. Glöm inte bort varför.

Livet blir inte alltid som vi hade tänkt. ...

Mycket i livet kan kännas orättvist. Vi eller en nära anhörig kan drabbas av sjukdom. Vi kan bli utsatta för en oönskad separation, ofrivillig barnlöshet eller mista vår arbetsförmåga. Många av oss har drömmar som aldrig har uppfyllts. Livet kan vara väldigt tufft. Man kan känna sorg över att förlora sig själv och den tillvaro man har haft hittills. Framtiden blir plötsligt annorlunda än man hade sett framför sig.

Vi kallar det för livssorg.

Här är boken som hjälper dig upp igen❤️

Från boken:
☑️ Vilka är dina livssorger?
☑️ Hur reser man sig när livet tar en oväntad vändning?
☑️ Hur lever man med livssorgen och de förändringar som förlusten har medfört?
☑️ Hur arbetar man med att hantera vardagsgöromål och ser dem som bedrifter?
☑️ Konkreta handlingsplaner och verktyg att arbeta med själv för att kunna läka.
... Och mycket mer

Boken som blivit en storsäljare i Norge kommer nu för första gången på svenska.

Klicka här, provläs, läs vad andra tycker och få ett superbjudande.

Boken är skriven av Janette Røseth specialistpsykolog med inriktning på kliniskt arbete med barn och unga. Hon arbetar i dag som föredragshållare och har egen praktik.
Emmeline Krogh Werner är specialistpsykolog med inriktning på samhällspsykologi och allmän psykologi och arbetar i dag som kommunpsykolog och föredragshållare.


Content marketing handlar om att ladda sajten med användbart innehåll
Användbart är nyckeln här. Det innebär att det är skrivet av någon som förstår ditt företag och som kan ge företaget en röst. Ditt innehåll ska vara skrivet för att informera, och gärna om det går, underhålla. Ditt jobb blir att skapa innehåll som inte är nedtyngt av nyckelord insprängda i texten (som förr i tiden) . Skriv texter som du själv vill läsa. Använd innehåll som du själv vill ta del av. De gamla principerna är döda.

Google❤️ Dig - en bok för dig utan förkunskaper i att synas hos sökmotorerna

Här får du hemligheterna med att få Google att ranka din hemsida högre – en konkret bok som inte kräver några förkunskaper alls.

"Jag gjorde som du sa i boken: Stängde in mig på ett hotellrum i två dagar och gjorde en handlingsplan enligt boken. När jag kom tillbaka till jobbet tog jag kopior och sa: Det här ska vi göra. Vi ser redan resultatet. Tack!"
Bernt Johansson, Solna

Klicka här, provläs och se vad andra tycker och få ett superbjudande just nu i vår egen bokhandel.
(Länken leder till vår egen bokhandel där du får boken 100 kronor billigare än i bokhandeln).

Var har du hamnat? Läs allt om företaget bakom den här sidan här

Glöm inte att ha det roligt också ...😊

Andra läser om...

Dela det här:
Dela den här sidan på Facebook
Artikeln är skyddad med Google authorship

Våra mest sålda böcker

Våra mest lästa artiklar

Starta-Eget.se är ett projekt inom Bokförlaget Redaktionen
stefan@redaktionen.se