Den här webbplatsen använder cookies i vissa funktioner för att förbättra din upplevelse. Genom att använda webbplatsen accepterar du att cookies används. Du kan läsa mer om cookies här.
I din kundvagn:
Kundvagnen är tom

Marknadsföring

100 sidor om att skriva säljbrev som träffar kunderna rakt i hjärtat

Författare:
Boken är skriven av Krister Maxe, Sveriges främste expert på att skriva säljande texter med 23 års erfarenhet av att hjälpa företag i alla branscher att nå fram till kunder med sina budskap. Den här boken innehåller Kristers samlade klokskap och konkreta råd till dig som vill göra samma sak.

En läsarröst
"Boken har hjälpt oss att sluta skriva förutsägbara brev anpassade för papperskorgen. Den är bra för att den visar på exempel samt att den är väldigt lättläst och rolig att läsa. Det här är en bok jag rekommenderar till alla som jobbar med marknadsföring/sälj - eller helt enkelt bara vill läsa en rolig och lärorik bok om att skriva."
Anna Ekström, Radius Sweden AB


SPECIALPRIS
Hos oss köper du boken billigast
eftersom det är vi som ger ut den.❤️
261 sidor
(Ordinarie pris i bokhandeln - 337 kr)

279 kr
✔ I lager
✔ Öppet köp i 30 dagar

Läs vad andra tycker längre ner på sidan

Idag gäller det att få kundernas uppmärksamhet snabbare än någonsin. Krister Maxe, expert på säljbrevets psykologi, har skrivit boken som ger dig genvägarna till kundernas hjärtan.

Du får snabbt lära dig hur du når fram med dina brev så de inte hamnar i papperskorgen tillsammans med annan reklam (den från dina konkurrenter).


Det här är en del av vad du får lära dig:

☑️ Hur du motiverar dina kunder så att de köper det du erbjuder nu
☑️ Fem av dessa 82 motivationsfaktorer bör finnas i ditt säljbrev
☑️ Hur du utnyttjar den starkaste motivationsfaktorn som finns

☑️ Detektivarbetet som ökar försäljningen
☑️ 7 frågor som tar dig in i huvudet på dina kunder
☑️ Den här saken ger dig ett orättvist övertag gentemot dina konkurrenter

☑️ Så här förvandlar du tråkiga egenskaper till sexiga fördelar
☑️ Hemligheten som avslöjar vad dina kunder verkligen köper
☑️ Frågan som gnager i huvudet på kunden och hur du besvarar den

☑️ Hur du skapar oemotståndliga erbjudanden
☑️ Vad ingår i ett bra erbjudande?
☑️ 26 tips på hur du skapar bra erbjudanden

☑️ Hur du använder garantier
☑️ Åtta saker som gör att kunden tvekar att beställa och hur du får henne på andra tankar
☑️ 11 sätt att spetsa din garanti

☑️ Hur du bevisar att det du säger är sant
☑️ 17 saker som ökar din trovärdighet
☑️ Ordet som övertygar läsaren om din förträfflighet

☑️ Skriv snabbare och effektivare med säljbrevsformler
☑️ Hur du ska tänka när du utformar ditt säljbrev

☑️ Hur du skriver knockoutrubriker som är omöjliga att ignorera
☑️ 17 enkla sätt att skriva rubriker som lockar läsaren in i brevet
☑️ 67 rubrikmodeller som ger dig en pangrubrik utan hårt arbete
☑️ 99 superrubriker som du kan utnyttja till att skapa egna kioskvältare

Och mycket mer…

Så här tycker några läsare:

"Eftersom jag har startat ett litet hobbyföretag med begränsad kostnadsbudget har såväl gerillamarknadsföringsboken och den om säljbrev varit värdefulla och resulterat i ett antal framgångsrika mail-kampanjer.
Den ger en konkret vägledning och startar tankeprocesser även när exempel inte är direkt överförbara, som ändå resulterar i fungerande aktiviteter. Dessutom tycker jag att de kombinerar planeringsverktyg med konkreta förslag på aktiviteter på ett fungerande sätt."
Patrik Haggren, HumanEyeAlliance

"Den har hjälpt mig/oss med att se säljbrev som ett delvis nytt säljredskap. Jo, faktiskt. Säljbrevet är inte längre något som man bara skickar ut för sakens skull utan ett viktigt och numera välplanerat inslag i marknadskommunikationen. Jag rekommenderar den här boken till alla som skriver säljbrev (såklart) och marknadskommunikation.
Och dem som tar emot mycket sådant här material. Att utvärdera säljbrev som jag har fått med bokens riktlinjer har varit ett mycket effektivt sätt att få nya idéer. Dessutom, men det kanske är ett önsketänkande, borde alla beslutsfattare läsa den. Så att de förstår varför bra marknadskommunikation och däri t ex ett säljbrev ska få kosta pengar."
David Söderlind, Concret Reklam

"Boken är bra för att den är lättläst, konkret och just att man blir inspirerad. Det här är en bok jag rekommenderar till alla som inte är spontana idésprutor utan behöver lite hjälp på vägen."
Maud Carlsson, FöreningsSparbanken

"Säljbrevsboken har jag haft mycket användning av. Mycket bra tips och idéer. Jag rekommenderar den till alla som skriver säljbrev men som inte gör det så ofta."
Jeanete Nilsson, ServeOffice AB

"Lättläst och mycket informativ. Leveransen av boken fungerade perfekt, jag fick den direkt till mitt skrivbord 2 dagar efter beställningen. Tack för boken, den hjälpte mig när jag hade kört fast."
Lars Ehrnlund, TDC Försäljning AB

"Boken har hjälpt oss att sluta skriva förutsägbara brev anpassade för papperskorgen. Den ä bra för att den visar på exempel samt att den är väldigt lättläst och rolig att läsa. Det här är en bok jag rekommenderar till alla som jobbar med marknadsföring/sälj - eller helt enkelt bara vill läsa en rolig och lärorik bok om att skriva."
Anna Ekström, Radius Sweden AB

"Att kunna på ett säljande men seriöst sätt strukturera och skriva mailing och förstås brev. Boken lärde mig framför allt att förstå mottagaren och inte koncentrera mig på vad jag vill säga. Funkar även utanför Sverige ! (Italien)"
Morgan MARK, Partner Connect Italy

"Boken har hjälpt oss att formulera oss bättre i utskick och därmed få mycket högre svarsfrekvens
Mellby Miljöteknik ATC AB

"Denna bok är utan tvekan den bästa om man ska få något sålt överhuvudtaget med text. I vårt fall har vi använt boken för att skriva våra kunders säljbrev, som sedan följts upp med ett telefonsamtal. Det har ökat våra avslut med närmare 4%"
Contact Center i Boxholm AB

"Boken har hittills visat oss hemligheterna med att formulera om texter och spetsa till säljbrev och offerter. Men jag har mer att hämta i boken"
ITs Office AB

"Jag har fått hjälp att spetsa till mitt budskap i en värld som dränks av information. Gett mig modet att våga sticka ut och vara mer personlig i mina säljbrev"
Thomas Eriksson, Bredbandsgruppen AB

"Det är en rolig och lättläst bok fylld med tips om hur du ska skriva dina säljbrev. Jag använder många av tipsen när vi skriver nyhetsbrev till våra kunder."
Åke Stjernström, Have2have.se Holmstrand & Stjernström HB



Dela det här:
Dela den här sidan på Facebook

Andra har även köpt

Starta-Eget.se är ett projekt inom Bokförlaget Redaktionen
stefan@redaktionen.se